A1 logo

Xplore TV за смарт телевизор

За услугата

Абонамент

Планът, който избереш е с безсрочен абонамент и се подновява автоматично докато не бъде деактивиран. Всяка такса ще се тегли автоматично от запазената карта. Всеки абонамент за допълнителен смарт телевизор предоставя възможност за регистриране на приложението Xplore TV на 1 ново смарт тв устройство. Може да се ползва само при наличие на телевизор - Samsung (OS Tizen 4 и по-висока); LG (OS WebOS 4 и по-висока); Hisense (Vidaa 4 или 5); Android TV (Всички марки телевизори, Set-top-box или USB Stick устройства с OS Android TV 9 и по-висока) и надеждна интернет връзка.

Приложението е налично за изтегляне в съответния app store на телевизора само на територията на България. След нейното изтегляне, можеш да я използваш и извън България във всички държави-членки на ЕС и ЕИЗ съгласно Регламента за трансграничната преносимост на услугите за онлайн съдържание в рамките на вътрешния пазар.

Допълнителен смарт телевизор

Всеки абонамент за допълнителен смарт телевизор предоставя достъп до телевизионната услугата на 1 смарт ТВ устройство и може да се гледа само на него.

Добавянето на 2-ри, 3-ти и 4-ти смарт телевизор може да се случи при първоначалното заявяване на услугата, както и на последващ етап. Добавянето на допълнителен смарт телевизор е възможно през профила ти в Моят А1.

Ако използваш Xplore TV за смарт телевизор като основна услуга и искаш да имаш услугата на повече от 4 смарт телевизора към един абонамент, следва да сключиш втори абонамент, към който отново могат да се активират максимум до 4 смарт телевизора.

Всички смарт телевизори, имат достъп до едно и също ТВ съдържание.

Управление на услугата

Услугата може да управляваш през профила си, който може да достъпиш през бутон "Вход". От профила си ще можеш:

  • Да преминаваш към по-висок пакет – промяната влиза в сила веднага;
  • Да преминаваш към по-нисък пакет – промяната влиза в сала в края на текущия предплатен период;
  • Да активираш допълнителен ТВ пакет или смарт телевизор – промяната влиза в сила веднага;
  • Да променяш информацията в профила като смяна на дебитна/кредитна карта, с която плащаш абонамента си през меню Моят профил.