Покупката и регистрацията на услугата става в няколко бързи стъпки:
Услугата е достъпна на до 4 устройства в рамките на един абонамент и една регистрация.
Следва да прекратиш абонаментния план с карта и да остане само този с потребителски договор.
Няма значение към коя банка е картата, стига да има наличност в нея.
Не, услугата се предлага само онлайн с регистрация през сайта.
Да, възможно е да се откажеш от услугата преди изтичане на 15-дневния тестов период. След това можеш да преминеш на абонамент с договор, който можеш да заявиш в магазин на А1 или онлайн на a1.bg.
Да, ако преминеш към постоянен дългосрочен договор е необходимо да направиш нова регистрация с нов имейл и парола, тъй като текущата регистрация се пази 6 месеца към абонамента за безсрочен договор, за който се отнася.
Не, няма ограничение.
Можеш да възстановиш услугата си в срок от 6 месеца, без да е необходима нова регистрация.
Услугата е достъпна през смарт телевизор Samsung (OS Tizen 4 и по-висока), LG (OS WebOS 4 и по-висока), Hisense (Vidaa 4 или 5) или Android TV (Всички марки телевизори, Set-top-box или USB Stick устройства с OS Android TV 9 и по-висока). Провери дали твоят смарт телевизор е съвместим в секция „Планове и цени“.
За да използваш услугата е необходимо да има налична интернет връзка до съответния телевизор. Препоръчителни скорости за добро качество на картината: 5 Mbps - за SD канали; 10 Mbps - за HD канали; 20 Mbps - за 4K Ultra HD канали.
Услугата може да се използва, както в мрежата на А1, така и в мрежата на всеки един интернет доставчик в България.
Скоростта на интернет връзката, която е необходима, за да работи услугата с нормално качество е минимум 10 Mbps на смарт ТВ устройство – т.е, aко се ползват едновременно 3 смарт телевизора с Xplore TV приложението, то ще бъде необходим минимум 30 Mbps трафик само за ТВ услугата; Надеждността на интернет услугата пряко влияе на работата на приложението и качеството на картината.
Приложението можеш да изтеглиш от съответния app store на твоя смарт телевизор. Името на приложението е „A1 Xplore TV“. Необходимо е телевизорът да е свързан с интернет, както и да е Samsung (OS Tizen 4 и по-висока), LG (OS WebOS 4 и по-висока), Hisense (Vidaa 4 или 5) или Android TV (Всички марки телевизори, Set-top-box или USB Stick устройства с OS Android TV 9 и по-висока). Може да провериш дали смарт телевизорът е съвместим в секция „Планове и цени“. Ако въпреки това, не намираш приложението, това означава, че той не е настроен за регион България. При промяна на региона, приложението ще бъде видимо в съответния app store.
Влизането в Xplore TV за смарт телевизор е с имейла и паролата посочени по време на регистрацията на услугата. Ако си забравил твоята парола, можеш да я смениш тук.
Увери се, че е налична интернет връзка до твоя телевизор. Препоръчителни скорости за добро качество на картината: 5 Mbps - за SD канали; 10 Mbps - за HD канали; 20 Mbps - за 4K Ultra HD канали.
Приложението е налично за изтегляне в съответния app store на телевизора само на територията на България.
След нейното изтегляне, можеш да я използваш и извън България във всички държави-членки на ЕС и ЕИЗ съгласно Регламента за трансграничната преносимост на услугите за онлайн съдържание в рамките на вътрешния пазар.
Въведи отново внимателно твоето потребителско име (e-mail) като провериш дали си стъпил с курсора на дистанционното в правилното поле за въвеждане. Увери се, че не e активиран бутон „Caps Lock” и че е избран език "латиница".
Въведи отново внимателно паролата си като провериш дали си стъпил с курсора на дистанционното в правилното поле за въвеждане. Увери се, че не e активиран бутон „Caps Lock” и че е избран език "латиница".
Въведи отново внимателно данните си вход като провериш дали си стъпил с курсора на дистанционното в правилното поле за въвеждане. Увери се, че не e активиран бутон „Caps Lock” и че е избран език "латиница".
Въведи отново внимателно паролата си като провериш дали си стъпил с курсора на дистанционното в правилното поле за въвеждане. Увери се, че не e активиран бутон „Caps Lock” и че е избран език "латиница". Ако си забравил твоята парола, можеш да я смениш тук.
Увери се, че си заплатил месечната си фактура. С регистрацията си в Моят А1 можеш да провериш и платиш своите фактури.
Въведи отново внимателно паролата си след 10 минути, като провериш дали си стъпил с курсора на дистанционното в правилното поле за въвеждане. Увери се, че не e активиран бутон „Caps Lock” и че е избран език "латиница".
Необходимо е да посетиш a1xploretv.bg през web браузър и да се логнеш с данните от регистрацията, с които до момента си ползвал услугата. След това трябва да изтриеш съществуващото вече устройство през меню Повече->Настройки->Устройства. При успешно изтриване на устройството можеш да направиш опит за вход с новия профил в приложението на същия телевизор.
Въведи отново внимателно твоето потребителско име (e-mail). Увери се, че не e активиран бутон „Caps Lock” и че е избран език "латиница".
С основния абонамент за Xplore TV за смарт телевизор получаваш възможност да гледаш услугата само на един телевизор. Всеки един допълнителен абонамент дава достъп до още един смарт телевизор. Допълнително устройство за Xplore TV за смарт телевизор можеш да закупиш от профила ти в Моят А1.
Провери от меню Настройки, в горния десен ъгъл на приложението, какви опции са избрани за език на аудио и субтитри.
Паролата можеш да промениш тук.
Моля потърси имейла, който си получил на електронната си поща, след направена регистрация. Потребителското име от регистрацията е налично и в профила на услугата, който можеш да достъпиш през бутон „Вход“ на тази страница.
ПИН кодът можеш да смениш през приложението на телевизора си в Главното меню/Настройки/PIN защита
Необходимо е да посетиш https://a1xploretv.bg през web браузър и да се логнеш с данните от регистрацията, с които до момента е ползвана услугата. След това трябва да изтриеш съществуващото вече устройство през меню „Повече“ -> „Настройки“ -> „Устройства“. При успешно изтриване на устройството можеш да направиш опит за вход през приложението на новия смарт телевизор.
Необходимо е да влезеш в профила си през бутон „Вход“ на тази страница. В меню „Моят профил/Моите карти за плащане“ –> „Карти за плащане на Xplore TV за смарт телевизор“ –> избери опция „Смяна“.
В меню „Моите услуги“, което се достъпва през бутон „Вход“, се разпъват детайлите на услугата. До имейла, с който е регистрирана услугата Xplore TV за смарт телевизор има бутон „Деактивирай“ , от където може да прекратиш абонамента.
Услугата се управлява през профила ти, който е достъпен през бутон „Вход“ на тази страница. За да влезеш в профила ти ползвай потребителско име и парола посочени по време на регистрацията за услугата. След разпъване на детайли на услугата ще откриеш налични бутони за смяна на тарифен план, за активация на допълнителни ТВ пакети и добавяне на допълнителни смарт телевизори.
През профила ти, който можеш да достъпиш през бутон „Вход“, след разпъването на детайли на услугата има бутон „Добави Смарт ТВ“. След избор на бутон „Активирай“ е необходимо да потвърдиш активацията. След потвърждение следва да свалиш приложението A1 Xplore TV на новия смарт телевизор през профила в app store-а. Стартирай приложението и влез със същите имейл и парола, които вече ползваш за услугата.
Промяна на тарифния план може да направиш през профила, достъпен през бутон „Вход“ на тази страница. След разпъване на детайли на услугата има бутон „Смени тарифен план“. След избор на „Активирай“, ще бъде необходимо да потвърдиш заявката за смяна. Ако избереш по-голям пакет, то активацията ще се случи веднага, а от запазената карта ще бъдат изтеглена пропорционална такса спрямо ползвания период. Ако избереш да смениш с по-малък план, то новият план ще бъде активен след крайната дата на текущия. Статусът на заявката за по-малък план може да промениш по всяко време в меню Моите заявки.
Добавянето на допълнителен ТВ пакет може да се случи през профила, достъпен през бутон „Вход“ -> „Добави ТВ канали“, който се намира в детайли на услугата. След избор „Активирай“ следва да се потвърди заявката. След потвърждение избраният ТВ пакет ще бъде активен веднага.
Да, след достъпване в профила през бутон „Вход“, в таб Моите заявки, който се намира в „Детайли на услугата“. Там ще намериш списък с последните заявки за период от 6 месеца. Възможност за отказ на заявка може да се случи при избор на деактивация на услугата Xplore TV за смарт телевизор, при смяна с по-малък пакет, както и при деактивация на смарт телевизор или допълнителен ТВ пакет.
Месечната такса за абонамента се тегли автоматично на датата на падежа от банковата картата, която е въведена при регистрацията. За да използваш друга карта, следва да смениш картата, с която се заплаща. Как става промяната – през профила, достъпен през бутон „Вход“, меню „Моят профил/Моите карти за плащане“.
Не, картата се запазва автоматично, за да може сумата да се изтегли на датата на падежа.
Абонаментът ще бъде временно спрян за срок до 6 месеца или до заплащане на сумата за месечния абонамент. Ако в рамките на 6 месеца месечната такса не бъде заплатена, то следва че се отказваш от услугата.
Сумата се тегли автоматично на датата на падежа.
Дължимата сума за следващия месец се изтегля автоматично от банковата карта на датата на падежа. При недостатъчна сума в картата или не налична карта за заплащане – достъпът до ТВ услугата се преустановява до постъпване на плащане на дължимата сума.